Uncategorized

اختفاء مريب .. الجزء الثالث

طلبت من الجيران أنهم يسيبوا البنات يرتاحوا شوية. ودخلت بسرعة عشان أشوف مالهم وايه اللي حصلهم. دخلت عليهم وكانوا عمالين يعيطوا بقولهم ليه مسبتونيش اجبلكم دكتور عشان اطمن عليكم . واحدة منهم ردت وهي منهارة .

(عشان ياامي إحنا مبقناش بنات .الحيوان اللي خطفنا اغتصبنا إحنا التلاتة )­كنت هموت من الصدمة بعد اللي سمعته ده وفجأة حسيت بدوخة والأرض بتلف بيا ولقيت نفسي بقع من طولي مش حاسة باي حاجة ..

فوقت بعد شوية مش عارفة إذا كان أغمي عليا ساعة ولا اتنين ولا أكتر محستش بالوقت . أول ما صحيت لقيت نفسي نائمة في الاوضة بتاعتي .وملقتش حد جنبي قومت وحاولت أفتح البات طلع مقفول من بره وناديت على البنات محدش منهم رد ناديت علي رفعت برضه مردش عليا.

لما سكت وبطلت خبط علي الباب. ابتديت اسمع اصوات غريبة جاية من اوضة البنات أصوات صراخ وزعيق . لما ركزت أكتر سمعت بنت من البنات بتقول إزاي يجيلك

قلب تعمل فينا كده انت حيوان . مفهمتش ايه اللي بيدور بره وكنت هتجنن عشان يفتحولي. اتعصبت وفضلت اخبط جامد علي الباب. عشان حد يفتحلي وبعد تخبيط كتير وزعيق لقيت واحدة من البنات بتفتحلي . وكانت ايدها فيها سكين لابسة جوانتي. وفي دم كتير علي هدومها. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­­ ­­ ­­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­­ ­­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

سألتها بعصبية منين الدم ده . قالت تعالي وانت هتعرفي. ودخلتني اوضتهم وفي قلب الاوضة لقيت رفعت جوزي قاعد علي كرسي ومربوط بحبل وجسمه كله متقطع وعمال ينزف من كل حتة.

والبنات واقفين جنبه وكل واحدة فيهم معاها سكين وجوانتي . جريت علي رفعت وأنا بسال البنات انتوا اتجننتوا إزاي تعملوا كده فيه ده هو اللي مربيكم .

ردوا في صوت واحد . ده حيوان ياماما انتي كنتي متجوزة حيوان لو عرفتي اللي حصل هتفهمي إحنا بنعمل فيه ليه كده.
قولتلهم هيكون إيه اللي حصل يعني ده الراجل كان هيموت من القلق عليكم وأنتم مخطوفين.

هيموت من القلق لا اطمني مكنش هيموت ولا حاجة لأنه هو الوحيد اللي كان عارف مكانا.­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ عارف مكانكم إزاي؟

أنا هحكيلك بعد ما دخلنا كلنا اوضتنا عشان تنام لقينا رفعت داخل علينا ومعاه علبة جاتوه وقال جبتلكم حاجة حلوة معايا يلا كلوا وانا هاخد نصيبي انا وامكم وهنا كلوا في اوضتنا.

أكلنا الجاتوه عادي جداً والأستاذ طلع حاطط مخدر في الجاتوه روحنا في النوم إحنا التلاتة مع بعض وهو جه آخر الليل بعد ما كله كان دخل بيته ونام . وكان معاه عربية اخدنا إحنا التلاتة ودخلنا العربية وطلع بينا علي مكان معزول معرفش هو يعرفه منين . ودخلنا كلنا هناك وربطنا في السرير وحط كمامات علي عيونا بعد ما ربط كل واحدة فينا في سريرها.

وزي ما انتي عارفة إن سحر مش بتاكل حلويات كتير فمخدتش جاتوه كتير وصحيت قبل المعاد اللي هو محدده . صحيت وهو لسه بيغمى عنينا طبعاً مكنتش قادره تتكلم ولا تتحرك هي يادوب لمحت وشه والحمد لله إن هو مخدش باله وإلا كان قتلنا كلنا بعد ما يعمل عملته .­ ­

البيه كان مخطط إن هو بعد ما ياخد مزاجه مننا إحنا التلاتة هيسيبنا نرجع عادي وكأننا كنا مخطوفين ومحدش عمره يشك فيه ولا حد هيمسكه وهيفلت بفعلته لكن ربنا كبير وفضح خطته دي..

أول ما سمعت اللي حصل كنت مصدومة ومش مصدقة اللي أنا سمعته إزاي رفعت يعمل كده عمري ما كنت اتخيل أن هو ممكن يعمل حاجة زي كده..

مسكت السكين من ايد بنتي وجريت عليه عشان اموته بايدي . ولكن واحدة من البنات مسكت ايدي ووقفتني وقالت إحنا عذبنه عشان نشفي غليلنا منه لكن مش هنروح في داهية عشان كلب زي ده . اقتنعت بكلامهم ولقيت إن مفيش فايدة من قتله وفعلنا بلغنا الشرطة عنه وهو دلوقتى مستني تنفيذ حكم الإعدااا..م­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى